3 Januari 2010

God morgon alla :)
Jag sov lääänge idag, ända fram till 11. Det var sköönt!
Idag blir det A6 med Camilla för att köpa upp mitt presentkort, lite nya kläder i gaderoben är ju aldrig fel :) Plus att det känns som att det vore evihetersen jag träffade Camälla, så det ska bli redigt nice.

Efter det blir det till att vinka av Jeppe, han åker ju ikväll.
Vad mer sen har jag inte en aning om, kanske lite mys hos nelly. Vem vet?

Men nu så ska jag äta frukost, en bamsing till frukost blir det idag med yoghurt mackor och juice. Mums! Är så himla glad för att jag har lyckas börja äta frukost, det är ju faktiskt himla gott:)

Men men, ha en underbar dag.. Solen skiner vettja så det kan ju knappt bli bättre.

Heejdoo!



Kommentarer
Camilla

Förlååååt, vi får ta o ses snart.. kan du i veckan?! puss!

2010-01-03 @ 13:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0