fredagkväll

När jag vaknade i morse var jag övertygad länge av att det var lördag. Det var när jag insåg att bussarna gick var tionde minut jag förstog och kom på att det var fredag. Men hoppsan vilken skönt känsla det var att komma på det så sent :)
Idag skulle jag ju ha lekt med Pööni men det hade hon som sagt glömt så jag åkte hem till Camilla istället och underhöll henne.
Vi satt och kollade massa tatueringar för snart ska jag ju göra klart den på min rygg, wohoo! har hittat en riktigt grym privat tatuerare (min klasskompis kille) som ska göra färdigt den. Det sura är att jag inte vet alls längre hur jag vill ha den :P Så jag ska skriva ut en bild på ryggen och be både nelly och honom måla upp nåt snyggt så jag kan välja lite. Klurigt det där med tatueringar, sen har jag ju massa andra tatuleringar som han ska få göra också om han är så duktig :):):):):):):):)

Nu  så sitter jag hemma hos Nelly och dricker vin med Kim, Danne och Nelly. någon mer som vill komma??

Men jag ska väl vara lite social nu igen kanske :P


Två underbara minnesbilder från 08 och 09 :)


Kommentarer
jessica

ja hade kanske velat om du hade frågat=)

2010-01-22 @ 21:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0