Sista Januari 2010

Fasen va tiden går fort! Januari har bara svichat iväg! Skönt tycker jag, jag vill att veckorna ska gå fort nu så det blir vår någon gång och framför allt soooommmmaaaaarrr!!

Idag på förmiddagen hämtade mamma mig för att jag skulle med och handla kattmat. Synd bara att det var söndag så allt öppnade 11, så det fick bli den vanliga fetmaten till katterna denna gången. Fast dom har ju haft bantningskuren i ett par månader nu så en liten slappmånad gör väl inte jätte mycket.

Nu sitter jag och väntar på att min kycklingpaj ska bli klar, mums hoppas jag. Man vet aldrig, det här med paj är inte mig grej direkt. Brukar inte bli jätte bra. Men men, vi får se.

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, eller jo det vet jag verkligen. Jag ska baaaadaaaaa! Ylva är frisk om skiten nu inte kommer tillbaka. Men det tror jag inte faktiskt. Det har tagit längre tid än vad bajsläkarna lovade mig så det så.

Ett lååångt mysigt bad med tända ljus och ett glas vin tror jag fakitkst bara för att :P Sen winnerbäck i högtalarna som pricken över i:et.

Men nu har jag babblat klar, måste ju kolla pajen.
Hare fint! Det har jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0