Skogen

Nu sitter jag här i skogen och attans va skönt det är :) Lung och skönt förutoim en vilding till Markus då förstås.
Snart så ska vi ut och åka pulka en sväng innan vi går och möter Perre av någon konstig aledning :P Det är väl skönt att gå en promenad..(?) Det vet jag ju inte riktigt om jag kan hållla med om, men vi får väl göra ett försök iaf och se hur det känns:P

Sen blir det hem och äta.. Rotmos och fläsklägg (?) Ytterligare ett frågetecken, fläsklägg. Rotmos är ju gott men det andra vet jag inte. MEn som sagt, har man aldrg testat så får man ju göra det. Emma lovade mig att vi kunde steka upp n¨gra köttbullar också, sicken tur :P

Men nu ska jag väl vara lite social igen, Markus skriker efter uppmärksamhet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0