Söndakväll

Sicken slö dag detta har varit, men shit vad jag har ätit. Det känns som att det är det ända jag har gjort :P Det känns som att jag har fått tillbaka min aptit igen, gytt! Jag har ju liksom alltid varit ett matvrak :)

Så nu väntar jag på att Project Runway ska börja och sen ska jag iväg och kolla på Better of Ted, riktigt kul serie. Ett tips verkligen :)

Förrresten nästa veckan kommer det att vara någon slags photosession i kulturhuset. Det är en kompis till mig från gbg och hans polare som ska ta bilderna och redigera. Ingen aning om hur duktiga dom är, men lite iaf. Kan vara kul.
Är det någon som vill följa med så är det bara att säga till, han sa nämligen att han ville att det skulle komma många.


Men nu åter till Vad blir detför mat? Jag "älskar" Pär Moberg! Så grymt skön människa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0