1 Juli 2010

Sjuuuukt nu har typ halva sommaren gått om inte mer och jag har inte badat i en sjö någon gång än. Lördag oc söndag ska det bli supervarmt och jag är ledig. Vem fan vill lilla med mig en jävla sjö och sola/bada då?! Inte kul att göra själv direkt :P

Idag har varit annu en varm tung dag på jobbet, somnade ganska sent igår plus att det har varit ganska så spänd stämning på jobbet.
Kan säga att jag är sjukt trött, kommer somna tidigt idag!

Nu håller jag på med mat, efter att halyckats komma ner till spisen och diskbänken. Sjukt mycket disk och skitigt var det i köket, illa Karin ;P Men jag känner mig ganska duktig.

Imorgon jobb 7-14, sen mååste jag hem till råslätt och hamta grejer. Och sist men inte minst..
19.00 middag och Eclipse emd Sissi snuttan, bästa fredagkväll på eevigheter <3

Men nu MAAT!


Kommentarer
sissi

<3

2010-07-01 @ 22:10:57
jessica

det är ju kallt i vattnet fortfarande så jag förstår varför du inte badat=) själv så badar jag bara när det är sisådär 25 grader...=)

2010-07-02 @ 14:50:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0