15 Juli 2010

Lustig och lite läskig kväll igår.
Var ju ute en sväng med syster och Jenny igår. Karin den översociala fick för sig att de läskiga gubbarna (50+) från bordet brevid skulle sitta med oss. Det tröttnade jag ganska snart på, speciellt när gubben brevid mig vekligen satt och hängde över mig och tog på mig vid varje tillfälle han fick.
Så det blev hemgång tidigt igår, lika bra var väl det.


Idag vaknade jag av att jag hickade, sjukt jobbigt. Men det var likabra att gå upp eftersom jag skulle tvätta vid 10e.

Och den söta underbara hunden Gaston blir jag mer och mer sugen på att köpa en bäbis av. Och jag fick reda på igår att jag skulle få den för en sjukt bra kompispris. Vill vill vill, men borde jag? Njaa..



Men nu ska jag fortsätta där jag var igår närjag fick reda på att ja skulle ut en sväng.. pocka undan, dmmsuga och torka golven. Tjohooo!

ha en superbra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0