18 Juli 2010

Underbart att det inte är fint väder idag. Då behöver man inte få dåligt samvete för att man sitter inne och degar hela dagen, för det är precis vad jag ska göra. Om vi inte ska hämta kycklingarna då förstås.

Det var ritkigt roligt igår förresten :)
Syster Emma kom hit vid 14-tiden, då fick jag en present.. Ett SingStar!! Wohoo!
Men iaf, vi åkte och badade på Åsa-badet. Himla skönt var det och efter det blev det att köpa med en pizza hem.
Sen sjöng vi och sjöng och sjäng lite till, tyckte lite synd om mina grannar om jag ska vara ärlig.
Sist men inte minst så blev det piren och sen kom Tompa och Kikki dit med.
Tack för igår ni som var inblandade :D

Men nu ska jag titta vidare på barnkanalen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0