3 Juli 2010

Är lite bitter idag eftersom inget verkar vara badsugen. Sjutk irriterande att alla badar när jag jobbar, men inge vill när jag är ledig :/
Så istället för ett vanligt häfla skit inlägg så slänger jag in en lista..


Senaste

Låt du hörde: WakaWaka - Shakira

Film du såg: Halva NweMoon igår innan jag somnade

Mat du åt: Plankstek på Olearys med kära Sissi igår

Kram: Moor

Känslan: Oväntat:P Bitter

Resa: Har inte rest nånstans på evigheter. Det är nog dags för det snart.

Glädje: Att det går så bra på jobbet :)

Dröm: Om mina gamlingar på jobbet

Person du träffade: Moor

Personen du pratade i telefon med: Sissi <3

Personen du fick sms av: Fredrik

Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit en 7-Eleven korv

Gången du var utomhus: Danmark förra året med Jeppe

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kanske inte hela familjen, men i onsdags hos syster Emma

Saken du köpte: BÄRS!

Allmänt

Ska bli skoj: Dagsturen till Grenna imorgon eftersom jag förhoppningsvis får baada då

Ska inte bli skoj att: Hmm, vet inte..

Sparar till: Är sjukt dålig på att spara, så inget.

Pålägg som gäller: Min brännvinsost och tomat just nu

Önskar att jag var bättre på: att kontrollera min stressmage

Dagens dryck: BÄRS

Vad saknar du: Umgänge och vatten

Tre band/artister: LarsWinnerbäck! Men efter honom så kan jag inte sätta två till. Har för många band/artister jag tycker om

Vad har du gjort idag: Vaknat, druckit kaffi, åkt och pantat burkar, handlat och nu sitter jag hos mor.

Brukar du svära mycket: Jo det gör jag nog alledels för mycket

Hur tidigt stiger du upp: Runt 9-10 om jag är ledig elelr jobbar kväll, annars strax efter 05

På helgerna: efter en utekväll så hoppas jag att jag sover till 11 iaf.

Vad ska du göra ikväll: Vet inte redigt, vill partaja. Nån som är sugen?

Hur många timmar sover du per natt: Lagom, mellan 8-10

Vem är snyggast i världen: Hmm, svårt. Men jag vill säga Brad Pitt i FlightClub

Vad är det för veckodag: Lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Alla underbara vistelser i Skåne

Favoritplagg i garderoben just nu: Jaadu, ett av mina nya linne från Nelly.com

Längd: 153 cm typ.

Vikt: Vet inte säkert men mellan 46-49 kg 

Byter gärna garderob med: Någon lagom ung kvinna med mycket pengar och bra smak

Byxa eller kjol: leggins

Mitt rum kan beskrivas som: Mitt sovrum? Blått men hyffsat okey.

Mig själv med tre ord (just nu): Bitter, varm, uttråkad

Jag tränar: Väldigt sällan

Jag ville bli när jag var liten: Haha, enligt min mamma skulle jag bara vara som Per. (min bästa vän när jag var liten)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0