De lyckliga kompisarna

De lyckliga kompisarna





23 Juli 2010

Slutade 14.00 idag, åkte hem och började städa. Kom tyvärr inte så långt som jag hade tänkt, men har gjort en hel del annat istället som jag inte hade tänkt. Gjort i ordning i bokhyllan och burit ut skräp bland annat. Duktig duktig Ylva.

Ikväll blir det luugnt, börjar jobba 7 morgon med och eftersom det är lördag så går inte 12an, så jag får gå från Ekhagen. Härligt surt, men men.

Dagens citat var ändå av en tant på jobbet. En jobbarkompis och jag satt och pratade och hon berättade att hennes son bodde i Vaggeryd. Då från ingenstans säger tanten..
Tant: Luktar han illa då?
Jag: Bara för att han bor i Vaggeryd?
Tant: Ja!


Haha!

Nu ska jag åktergå till lite städning till tror jag, sen blir det soffa och nyköpta chips av de nypantade burkarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0