snart 22 Juli 2010

Nu har jag kommit hem, rökluktande och säkert full med fästingar.
Var och badade som sagt med Kikki och syster, sen blev det en bilfärd frän och tillbaka och till slut hamnade vi på Oset med ett par flaskor vin och grillning (efter mycket om och med ;).

Roligt som fasen blev det när en snubbe kom fram till oss, hans vänner åkte hem och han stannade kvar. Han sa till en av oss att fan vad jag känner igen dig. Men killen i fråga sa att nä vi har inte träffats tidigare, vilket de hade. Och det blev ett sånt jävla skämt av det hela, till slut så avslöjade vi ju det hela efter massa samtal hit och dit. Sjukt kul om man var där, väldigt svårt att förklara här.
Det kommer lite bilder imorgon skulle jag tro..

Nu ska jag iaf in i en dusch och skölja av mig alla fästingar och sen blir det film/sova.

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0