Vet ni vad?


Jag tror jag ska sluta bry mig om andra, börja tänka på mig själv för typ första gången i mitt liv.
Satt och snackade med en arbetskamrat om det igår på jobbet. Energisugare, kan vara min magkatarrs problem. Jag får försöka..

Jag har alltid varit den som har lyssnat och ställt upp, aldrig pratat med folk om mina problem utan bara ställt dom åt sidan för de som har det värre. Visst att jag kan vara bitter och deppig och jag skriker gärna ut det på facebook typ, (som de senaste dagarna) men jag har inte pratat med någon om det. Varför jag känner som jag gör och vad det kan bero på. Man kanske borde försöka göra det, man kan ju faktiskt må bättre av det? Det gör ju dom som pratar med mig om sina problem.

Jaja, nu ska jag göra lite mat och sen ta mig en tripp till willys för att hämta ut ett måbättre paket från Halens :) Och sen blir det jobb.


Två snyggingar i glajjer



Kommentarer
Marie

Klok insikt :)

Först när man mår 100 själv finns ju kapacitet över att lägga på andra.

Och du... när du ändå var i gång och "shopade" bilderna kunde du ju snyggat till bakgrunden lite!

2010-07-16 @ 17:48:21
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Anonym

BRA YLVIS! Var självisk, inget fel med det =))

2010-07-17 @ 14:56:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0