16 Juni 2010

Vilken underbar dag det har varit.
Riktigt mycket semester och det bästa av allt är att morgondagen kommer bli tusen gånger bättre.
En dag som denna så är det nästan så man önskar att man bodde på landet. Kunna springa/gå runt som man vill hur man vill utan att behöva bry sig om någon annan. Allt blir på ett helt annat vis, allt går i den takt man vill, inget att stressa till. Underbart!

Tack syster för den super bra idén, nu har jag fått lite riktig semester iaf. Även om den bara varar i 2 dagar så är det så värt det. Nu känner jag att jag klarar några många veckors arbete.
Dock en sak som saknas, men det berättar jag inte vad det är. Känns lite bra i magen faktiskt, tror jag ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0