18 Juni 2010

Jahopp och då var det fina vädret borta igen. Jag blir så himla ledsen, varför kan det inte vara sommarsoligt på sommaren för? Dumma sverige-väder!

Idag ska jag iaf städa, får ju besök ikväll. GutarHero battle på blodigt allvar. Det är mycket som står på spel.

Men känner att det är sjukt jobbigt att komma igång idag, men det är väl bara att dra på musik i högtalarna och börja dansa runt med dammsugaren.

Men i helgen kommer jag inte gå sysslolös iaf, schemat är fullpackat.
Fredag: Städa och GuitarHero
Lördag: Plugga med Sissi och åka till Habo och kolla på spatterfilm med Johan
Söndag: Eventuellt hämta kycklingar med Emma och sen var det nåt mer som jag inte kommer ihåg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0