22 Juni 2010

Det bidde visst inget inlägg igår.
Emma ringde och väckte mig vid halv 0 och sa att jag inte fick sova mer för att jag skulle följa med henne och barnen till Stadsparken och sen fika hos morsan. Jahopp tänkte jag, det är väl bara att pallra sig upp då.

Så vi åkte till Stadsparken och lekte på lekplatsen, matade änderna och tittade på djuren. Sen åkte vi hem till morsan och fikade plus att jag åt lite grann.

Sen vid halv 16 började jag att jobba..

Idag är jag faktiskt pigg, än såläge. Hoppas bara att det håller i sig, är på så himla bra humör idag. Vaknade av att klockan ringde och tänkte, men usch det behöver jag ju inte bry mig om, börjar ju inte förren 14. Men jag kom på innan jag hade stängt av det att fan det gör jag ju inte alls, jag måste ju gå upp nu. Inte en ända snoozning bidde det.

Så nu sitter jag här med kaffit ch mest njuter av livet. Trodde aldrig att man kunde göra det klockan halv 6 på monnen, men jovisst det kan man tydligen.

Jobbar till 14 idag, hoppas att jag kan gå ifrån lite tidigare. För klockan 14 är det nämligen skolavsltning i skolan. Usch och fy, lite ångest faktiskt. Men det ska bli riktigt roligt :D

Ha en underbar dag allihopa!
Bild från förra sommaren ute hos Emma i Brittebo. Sitta ute i morgonsolen med kaffi och cigg är det bästa som finns.


Kommentarer
CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-22 @ 06:47:50
URL: http://caandydarling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0