24 Juni 2010


Jag och mina bäbisar <3

Det är sooool på min lediga dag :) Himla härligt!

Nu ska jag snart åka ner till vägledningscenter och hoppas att dom har fått mina betyg. Har dom det så måste jag upp till jobbet och lämna dom till chefen så jag kan få löneök, vore rätt gött och få det nu till midsommar. Tjäna ännu mer pengar:)

Sen klockan 16 idag så ska jag tvätta, men jag ligger nog ute å gräsmattan utanför emellan tvättarna.
Och ikväll blir det film och en välförtjänt massage hos Fredrik.

Men nu ska jag nog ta och vandra till bussen så jag hinner.

Ha en underbar dag i solen och ni som jobbar.. HAHA! för ni är säkert lediga nu i midsommar och det är inte jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0