4 Juni 2010

Nu sitter jag hos morsan och har varit här sen 14 typ. Låg och solade nån timme innan morsan kom hem.  
Sen kom morsan vid 16 och då blev det färskpotatispermiär. Sååå gott! Blev även lite färsk sparris till det.

Ikväll blir det alltså grill, bärs och rödtjut hemma hos mor, någon som vill vara med ? ;P


Förresten, när jag kom hem efter psykiatriprovet (som jag förövrigt fick VG på) så väntade jag mig en avi från Nelly.com. Eftersom jag skickade efter skorna den 31 Maj så borde de ju ha kommit idag som senast. Men icke! Blir så arg arg arg.
Mailade dem och frågade var fan min skor hade tagit vägen, då fick jag som svar att dom har haft strul med sorteringen och att det kommer ta ytterligare 1-2 dagar. Kan dom inte då maila och berätta det?! Man kan ju tycka det ja. Suck!


Men nu ska jag vara social med mor igen.
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0