8 Juni 2010

Var tog det söta vackra vädret vägen? ingen som vet, ingen som vet?

Vaknade vid 8 idag, kollade klart på filmen jag somnade ifrån igår. Your out of my league. Ganska lagom bra, en sån där söt romantisk komedi tjaffs-film.
Sen gick jag upp och sitter nu och dricker kaffe och tittar på Jims Värld. Sjukt underbart prpgram måste jag säga.


Idag ska jag på läkemedelsutbildning inför jobbet i sommar, så jag kan få min läkemedelsdeligering. Annars blir det inte så lätt att jobba.

Och sen ikväll ska jag tvätta, tjohoo..
Ha  en underbar dag!


Saknar dig snuttiluttpluttsnuttsnutt.. bara så du vet <3


Kommentarer
Anonym

sorry det ska regna hela veckan=(

2010-06-08 @ 11:59:20
jessica

2010-06-08 @ 11:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0