1 Mars 2010

Jag blir så förbannad! ag blir rasande! Jag vill inte ha mer snö och kyla!!!!!!!!!!!! Och idag är det liksom typ värre än någonsin. Plus att jag har massa ärenden idag så jag kan itne stanna inne. Suck och stön!

Så vad ska jag göra då? Jag ska städa lite, diska och så.
Jag ska till willys och köpa grädde så jag kan göra en riktig mumsig sås till min perfekta stek.
Sen när jag är där borta ska jag skicka iväg en klänning också.

Men nu ite bilder sen i lördags.. Vi spelar Wii för er som inte förstod det :P



Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen vandra in i duschen..
Have a nice day!


Kommentarer
jessica

näe fy håller med ,vill inte heller ha mer snö! särskilt inte me tanke på att det är min & tobbes skottninsgvecka nu=/ tar fasiken flera timmar att få bort all snöfan på vår gård....klaga bör man,annars dör man=)

2010-03-01 @ 21:41:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0