12 Mars 2010

Jag vill hem och sooova! Är så förbannat trött i hela kroppen både fysiskt och psykiskt. Orkar inte! Ändå tog jag en sovmorgon idag faktiskt, kände att jag behövde det poch mycket mer. Var i skolan vid 10 istället för 9.
Och nej, jag var inte bakis som vissa verkar tro att jag är varje dag. Suck på det med.
Kan inte folk bara sköta sina egna liv istället för att kommentera andras. Jaja! Vill folk tro att jag har alkohol problem så visst. Jag vet och mina närmsta vet att jag inte har det.

Så nu sitter jag i skolan och degar, börjar om 20 minuter och vi håller på med nåt jag i princip inte fattar nåt av, men jag hoppas att det klarnar nu i eftermiddag. Hade mycket helle legat hemma i min säng brevid hajen och myst. Haha!

Efter skolan ska jag hem, slå in en doppresent och sen hämtar Pärre upp mig och vi åker till skogen för att jag senare ikväll ska vara barnvakt åt Markus och Elliot. Hoppas att Markus är snäll idag och vill sova när jag vill att han ska göra det.
Och sen imorgon är ju dopet :)

Men ni får ha en super trevlig dag alla och sov lite åt mig med!


Kommentarer
Anonym

är det nån som skriver sånt till dej att du är alkis eller vad menar du? får ja nästan dåligt samvete för att jag skojade den där gången med oj va du dricker mycket"=) Tänk om de va ja som startade det...

2010-03-12 @ 15:45:18
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0