13 Mars 2010

Tjena hejsan i vårsolen :)
Nu har jag varit hemma en stund efter dopet, jätte fint var det :) Lite svårt att hålla tillbaka tårnarna ibland :P
Har precis kommit ur duschen och ska snart ner till Olearys för att kolla hockeyn med Karin och hennes polare. Så sitter här nu med mina andra nyöppnade öl.

Men nu ska ansiktet på igen, ha en trevlig kväll och för tusan hör av dig om du ska ut :)

Kom på en grej jag måste skriva förresten..
Har ju skrivit att jag har varit lite lack på folk som tycker att jag dricker för mycket. Vissa av er kanske gör det av välmening men att göra det genom dryga och ironiska kommentarer bli det lite fel.
Men nu vet jag iaf att du har menat väl, jag tror dig och är inte sur eller så.
Men som sagt, inga mer kommentarer nu :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0