2 Mars 2010

God morgon folk till en underbar dag! Soolen lyser och jag hör att det troppar från taket :) Vilket betyder att det är hyffsat varmt ute så att snö smälter. Tjohoo!

Idag så ska jag träffa mina kära klasskompisar igen för första gången på länge. Eller ja Karro träffade jag i skolan i fredags. Men Camilla och Sissi :)

Sen efter det kanske jag ska upp till IKEA med systra mi,  men det får vi se fall jag orkar :P

Ha en underbar dag i soen :) Det bir till att gå till Camilla här sen. Myys!


Kommentarer
Alex

Ylvaaaaaaa, du såg visst mig i lördags. Pratade med dig innan vi skulle gå hem juh! =P

2010-03-02 @ 14:19:26
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0