20 Mars 2010

Klockan är 13.50 och jag säger faktiskt god morgon. Nog för att jag har varit vaken ettpar timmar men jag kom inte upp ur sängen förrens nu :P
Bakis är jag dock inte, inte konstigt och andra sidan eftersom det inte blev så vilt igår. Jag var hemma vid halv 2 till och med.
Men det var sjuukt roligt igår ändå, kul att festa med tompa och robban igen :) Sen var det ju såklart massa andra roliga där med soom Pernilla och en himla massa pojkar.. 

Idag ska jag bara vara hemma heela långa dagen, tvätta ska jag göra ikväll med. Inte så sugen, men det är ganska nödvändigt ibland.

Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffi och sen hitta på något mumsigt att äta. :)
Ha en underbar dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0