21 Mars 2010

och bara 3 dagar kvar till det rullar in väförtjänta (?) pengar in på kontot. Är så totalt pank nu, det var redigt längesen faktiskt. Meen det beror på att jag har börjat tradera igen, inte bra.

Igår var jag hemma hela dagen, så himla skönt. Skulle ha tittat på hockeyn meen den visades ju inte på tv så det var ju lite tråkigt.
Kvällen spenderades i soffan emd popcorn och Den gröna milen. Den filmen kommer nog aldrig att bli dålig tror jag, kan nog se den hur många gånger som helst.

Idagvill jag dock göra nåt, åka iväg och göra nåt. Frågan är vaad man ska hitta på, det löser sig nog alltd.
Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffi och sen jaa vet inte :)


Förresten jag fick ju massa bilder av Tompa här om dagen, minnesbilder :)
De första är från ett visst bröllop..


De andra bilderna är från min 19 års dag då mina kära vänner kidnappade mig



Minnen minnen minnen minnen minnen minnen



Puss & Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0