22 Mars 2010

Trött trött trött som ett as! Lite huvudvärk har jag också, men den hoppas jag botas av mitt kaffi.
Vaknade innan 9:e idag och har inte kunnat somna om, en viss syster ringde och väckte mig. Suck :P Ska visst ta hand om barnen på onsdag vid 10.30 för hon ska till optikern, eller jag antar att det var det hon ville :) Men det gör jag så gärna så, min små favvisar ju.

Idag vet jag inte vad som står på schemat. Jag skulle ha pluggat med Sissi men jag orkar inte alls riktigt åka ända till hva idag. Hade önskat att hon kunde ha kommit hit men hon skulle få gäster och sånt i eftermiddag så det gick visst inte.
Hoppas att vi kan ta plugget imorgon istället.
Ikväll är det träning iaf det är ju nåt att se fram emot :)

Meeen nu ska jag titta vidare på Smallville.
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0