23 Mars 2010

Låg kvar i sängen i ca 4 Vampire Diaries avsnitt  och drog mig idag, så himla skönt.

Jag vet i tusan vad som hände på träningen igår, dels så hände når skumt med mitt lår, antagligen en sträckning. Men idag när jag vaknade och gick upp ur  sängen så hade jag och har jag sjukt ont i båda fötterna..?!?! Dom är inte svullna eller nåt, det gör bara väldigt ont när jag går..
Jaja, det går väl över antar jag :P

Idag så ska jag ringa min praktikplats och jag avskyr att ringa sånna samtal, vet inte varför. Jag är väl helt enkelt en lite mes :P

Sen så ska jag träffa Pernilla och hjälpa henne slinga hennes hår. Se hur bra det blir :P Mohahaha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0