24 Mars 2010

Nu är jag äntligen hemma igen efter först en tur på stan och sen en sväng på av med syster och systesöner. Emma skulle nämligen till optikern och klippa sig så hon behövde någon som tog hand ompojkarna under tiden och det gör jag ju så gärna.
Dock var Makus lite orättvis idag, nere på stan gick vi til BR och var där en vääldigt lång stund då han fick kolla i sin affär. Men sen ville jag in på intersport och kolla lite skor och sånt och det ville inte han. Han ställde sig verkligen på tvären och tårarna kom fram. Jag vill inte vara i din affär, det är tråååkiiiigggtttt! Efter en stund orkade inte moster med längre och gick med bestämda steg ut ur affären med ett misslyckande :P Haha! Han fick gå till sin affär men moster fick inte gå till hennes.

Nu ska jag iaf råplugga fram till att Hockeyn börja, ska ju göra ett par prov imorgon som jag knappt har pluggat till så vi får se hur det går :S

Och till hockeyn här sen blir det minsann mitt efterlängtade rödvin :D

Puss på er!


Kommentarer
Anonym

Sen när är du intresserad av hockey!!?? =P

2010-03-24 @ 14:16:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0