25 Mars 2010..

..och indag har det kommit in efterlängtade peeeengar på kontot. Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt igen :) Underbart!

Nu sitter jag här med ytterligare en färg i håret, trodde det skulle bli ljusare, men det ser mörkare ut. Detta ska bli spännande. Ska sköja ur det om 5 minuter typ. Får se hur det blir.

Klockan 16 är det tvätt pågång, min stackars kisse hade visst av någon konstig anledning kissat på det igår. Skumt! Bara han inte håller på att bli sjuk igen :/
Och sist men inte minst så är det ju träning ikväll, hoppas bara att mina fötter håller. Ska bli nice att träna iaf. TAGGA!  Syrran ska ju med idag med, det ska bli spännande att se, hihi!

Men nu ska jag skölja ur håret innan det faller av.

Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0