28 Mars 2010

Godagens!
Städningen är äntligen klar, blev mycket mer än vad jag trodde med lite hjälp :) Tack för det!
Nu står det en ungsfalukorv i ugnen och väntar på att bli klar. Gott!

Sen efter maten blir det till att plugga, måste göra det där hävla SocialOmsorg arbetet, jippie!

Tänker på mina fotbollskamrater som spelar match nu, då undrar ni. Varför är inte Ylva med  då? Jo för att jag inte ville, känner mig för dåålig för det.

Ikväll skulle vi ha gjort tröjorna inför Tabergsmilen, men det hade blivit nåt strul med färg eller vad det var så det blir en annan dag.
Så det blir plugg och mys i soffan ikväll.

Ha en super dag!


Kommentarer
jessica

kan du inte komma hit& städa istället?=) det behövs..

2010-03-28 @ 18:54:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0