29 Mars 2010

Grattis Markus och Elliot på födelsedagen :)
1 och 3 år fyller mina små sötisar :)



Men annars är det ingen glad dag idag. Mår sådär sjukt illa med magont som jag kan göra ibland för att något har hänt eller jag har nåt att tänka på.
Jag tror nämligen att Smigge håller på att bli sjuk igen och det har jag verkligen inte råd med egentligen:( Men fallet behöver inte vara så, det kan ju vara att hantverkarna har varit här och sprungit så länge och så med. Det är bara att hoppas på att det blir bättre, annars så blir det ytterligare ett dyrt besök hos vertinären.

Annars då? Jo jag håller på att tvätta just pga Smigge.. Så så kul kommer jag att ha de närmsta timmarna.
Efter det blir det A6 för att köpa presenterna till födelsedagsbarnen. Och sist men inte minst blir det nog ingen träning för mig idag eftersom min vänsterfot har svullnat och blivit lite blå. Måste köpa ett par ordentliga skoor.

Imorgon börjar prektiken också, kan vara lite magont däifrån med. Blir ju som ni vet sjuukt onödigt nervös när det gäller :P Haha! Men jag har ju börjat lära mig leva med det och på såsätt ska det ju bli bättre säger dom.

Men ni får ha en super dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0