4 Mars 2010

Igår vid typ 22 kom jag fram till något frutansvärt jobbigt.
-Fan hantverkarna kommer imorgon och ska börja med elementerna.
Suck! Det var bara till att börja flytta grejer från fönsterna.
Och så i morse vid 7 ringde det på dörren och en gammal ful knäpp och lite läskig gubbe kommer in. Kollade elementerna, mumlade lite; aah, mm, det blir nog bra, vi borrar lite här och lite där. Sen gick han..? Och har inte kommit tilbaka än..?

Så nu ska jag flytta in katterna i vardagsrummet med låda och mat så de har två dörrar ut till det fria. För hantverkare är inte bra på att hålla koll på om katter springer ut.
Efter det så åker jag nog hem till mor och är där fram till 15-16, för att slippa se den läskiga gubben. Kunde det inte varit en ung snygg hantverkare i arbetarbrallor..?! Yeye! bara 1 vecka och 6 dagar kvar.

Meen nu så ska jag göra mig iordning..

Ha en fin dag!



Kommentarer
jessica

ja usch, va jobbigt det är när hantverkarna är i lägenheten & ränner!=/ Extra jobbigt när dom kommer typ 7 på morgonen & plingar som en galningar på dörren!haha.. Men det värsta va nog när vi hade stamm renovering här hemma i typ 2 veckor.... då vi fick pissa & skita på ett dass här utanför på gården..alla i huset fick dela på ett dass.... Hade inget rinnande vatten hemma...fick äta på papp tallrikar med plastbestick , kunde inte tvätta & åka runt & "låna" duschar hos folk.=) usch... hehe

2010-03-04 @ 22:56:04
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0