5 Mars 2010

Sitter i skolan nu, har sjukt ont i magen men är glad ändå. Det kunde ju alltid ha varit värre :)

Förresten igår började ju Sveriges värsta bilförare och en kär gammal bekant var med som codriver. Jonne våran kära lilla bäbis Jonne. Synd bara att dom inte visade alls mycket med honom igår, men vad jag har hört från hyffsat säkra källor så kommer han vara med mycker mer i nästa program. Skrattade så jag tjöt igår när jag tittade. HAHAHA!

I helgen blir det nog faktiskt lugnt, stressmagen har hoppat igång igen så jag vill nog inte göra så mycket. Det är vad kvällen säger iaf, kanske mår mycket bättre imorgon. Meen ha någon ett bra tips på vad man kan göra så är det ju bara att höra av sig :)

Men nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av solen på taket :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0