6 Mars 2010 - Facebook

Facebook..
Ett community som alla är medlem i och med det kommer alla statusuppdateringar så man får reda på det mesta om allt och alla man nästan känner och känner.
Detta kan vara bra, ofta så kommenterar man ju folks uppdateringar som man i vanliga livet inte brukar prata med. Detta kan leda till nya vänskaper och lika så att ta upp kontakten med personer man inte har träffat på länge.
Men det kan också vara väldigt jobbigt att veta vad alla gör, man kan få reda på information man helst kanske hade varit utan eller iaf fått reda på genom ett telefonsamtal eller liknande.
Så min slutsats är nog att facebook är lite både och, ofta väldigt bra att ha. Jag menar man har ju aldrig tråkigt längre. Man har ju alltid någt att göra eftersom det alltid finns någon man kan snacka med på fb vad klockan än är. Men ibland som sagt kan man få reda på information som man gärna hade sluppit.


I morse när jag gick in på fb så fick jag reda på en sak. En bra sak eller nä inte en bra sak. En skön sak, en sak som gör livet lättare.. Nu behöver jag inte känna så mycket skuldkänslor som jag nästan faktiskt har gjort, vet om det kanske inte är likt mig.


Idag lyser solen lika härligt som igår :) Funderar på att ta en liten promenad ner till stan bara för att det är fint vänder. Hade dock varit lite roligare om någon ville följa med.. Meen så blir det väl inte :P
Ikväll vet jag inte heller vad som händer, vill partaja lite. Det var ju längesen nu :P HAha! Dessutom så kommer jag antaglige inte göra det nästa helg eftersom jag ska vara barnvakt och sen ska jag på dop. Men men, vi får se hur det blir med det. Får väl göra ett par samtal och se fall det rättar till sig inför kvällen :)

Men nu ska jag nog in i duschen, nåt måste man ju göra!
Ha en super duper dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0