7 Mars 2010

Efter en skön natts sömn så har tankarna ordnats upp lite grann i huvudet iaf. Om jag har gjort rätt eller fel får tiden utvisa. Har alltid levt i framtiden, ett väldigt jobbigt och dumt sätt att leva. Men nu är det slut med det, jag ska ta dagen som den kommer. Leva just nu, det kommer bli väldigt svårt men jag ska göra ett gott försök iaf :)

Idag så ska jag försöka mig på att göra Kålpuddig ala Pappa, har inte lyckats innan men dagen kanske är kommen att lyckas :P Måste dock riga far och fråga hur fan han gör för att lyckas :)
Och i kväll så ska jag ha myspys film/snacka massa skit kväll med Urica. Det är verklige vad vi gör bäst! Skiiit snack! Jag har ju lite att berätta nu efter gårdagen.

Har också skickat iväg en "erbetsansökan" om både timvikarie och somarvikarie på syrrans jobb. Hon ringde här för någon vecka sen och sa till mig att de behövde vikarier. Hon pratade med enhetschefen och hon bad mig skicka iväg ett mail, så nu är det gjort. Se ifall hon ringer imorgon, det är ju alltid skönt emd lite extra cash i månaden, plus att ha något att göra eftersom jag bara går i skolan en dag i veckan.

Men nu ska jag kolla ifall köttfärsen är tinad och i så fall börja med puddingen :) MUMS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0