Döööö!!!

Fan va skönt det är att träna, att jag inte har förstått det förrens nu :P Nu börjar jag förstå alla träningsnarkomaner där ute som tränar jämt. Visst så skönt är det inte så jag skulle göra det jämt men ibland sådär två gånger i veckan :)
Nu sitter jag här ny duschad och fräch och skakar i hela kroppen, det bränner i musklerna och jag känner mig sjuuukt duktig :) Är faktiskt lite imponerad av mig själv, klappar mig själv på huvudet :P Haha!
Tack Pööni för att du tvingade med mig på det här.

Imorgon är det skolan igen och efter det
FEEEEEST! TAGGA! WOHOOO!
Full som en jag vet inte vad ska jag bi, shot hit och vin dit.. Haha!  Och sen ska jag vakna på lördag och stanna i sängen heeeela dagen :) Ska ladda upp med chirre och en cola i sovrummet, ett glas med färdig upplöst treo också :P Nä skömt och sido, det ska bli sjuukt roligt imon kväll.

Men nu vidare med mat och Sveriges värsta bilförare. Underbara Jonne!


Kommentarer
Joanna

Alkoholen verkar vara det som gör ditt liv perfekt!

2010-03-19 @ 08:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0