Eftermiddag

Nu sitter jag här med mellan blond färg i håret, undra om det för en gångskull kan bli bra på första försöket så man slipper färga det minst tre gånger till. Vill dock inte ha jätte mega blont nu så vi får se.

Innan var jag iväg till Pööni och hjälpte henne med hennes hår, så nu r hon så fin så. Mer än vanligt faktiskt :) Puss på dig gumman <3

Efter hårfärgningen ska jag nog ut och springa en sväng, trottsa både lår och fötter. EFtersom jag inte kunde vara med hela träningen igår så får jag ju ta igen det nu vettja :)

Imorgon så kommer Emma och hämtar vid vi kvart över 9:e för att jag ska följa med henne och barnen ner på stan och ta hand om barnen medan hon är hos optikern. Jag ska allstå vara barnvakt :)
Efter det så ska jag till skolan och möta upp Sissi för att vi ska sätta oss och plugga någonstans på ett mysit fik som har ChaiLatte :)

Min handledare från den kommande praktiken ringde innan förresten, började bli lite nojig eftersom jag inte hade fått det där hävla brevet som man ska få med schema och information och sånt.
han ringde som sagt och hälsade mig välkommen och berättade att jag börjar praktiken med en ledig dag :P Haha! Plus att jag ommer att få ett bra de närmsta dagarna. Han verkade sjukt trevligt iaf, det kändes ju väldigt skönt :)

Nu bidde detta ett långt och tråkigt inlägg men jag hade väl lite att skriva av mig om antar jag..
Men nu ska jag snart skölja ur håret :S Lika nervös varje gång, haha!

Puss och hej sålänge


Kommentarer
jessica

håret ska va VITT VITT VITT =)

2010-03-23 @ 22:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0