Kväll och snart läggdags

Jo snart ska jag nog vandra mot sängen och kolla färdigt på filmen jag somnade till igår, The ugly truth. Sjukt bra är den, har sett den ett par ånger innan.

Innan idag var jag iväg till Camilla och lekte med henne Sissi och Karro. Kul att se henne igen efter ett par veckors uppehåll och lika så Sissi.
Åkte hem och nu sitter jag här..

Imorgon så ska jag på studiebesök på Psykmuseet, kommer bli mycket intressant. Folk som har varit där tidigare säger är det är riktigt läskigt att se hur de psykiskt sjuka blev behandlade för inte alls så länge sen. Jag kan verkligen tänka mig det. Så som sagt, kommer att bli väldigt intressant.

Meen nu ska jag titta därdigt på favorit dokor House.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0