Mina ben är som spagetti

Shit va faktiskt roligt det var att träna idag. När "våra" kära tränare sa att vi skulle spela hela träningen blev jag lite besviken faktiskt.
Jag känner mig som en vilsen höna på plan och känner mig ganska så dålig, eller ja, har gjort. Men idag kan jag nog faktiskt erkänna att jag är lite halvbra iaf.
Kul med att systra mi var med idag också, blev sjukt positivt förvånad över hennes prestation på plan. Skit duktig var hon :)
Så på söndag ska vi tydligen spela match, jag vill inte vara med egentligen eftersom jag inte har koll på nånting. Jag mest springer och sparkar och vågar inte riktigt helt. Meen vi får se hur det känns på lördag kväll sådär.

Nu ska jag kolla på min favvo Per i Vad blir det för mat? Och efter det blir det sängen och film.

Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0