Rask promenad

Jag vet i tusan vad riktigt som har hänt med mig? Nu i några dagar så har jag frivilligt (alltså utan tvång) gått ut och gått lagom långa promenader. Ni som känner mig tror mig antagligen inte, men det är faktikst sant. Och vet ni något ännu mer konstigt? Jag tycker om det, det är ju sköönt! Igår var jag till och med ute och gick två gånger.

Meeen iaf, klockan 17 ska jag träffa Ulrica utanför willys och handla efter det mysa hem till henne en sväng och kolla film. Mycket trevligt :) Men hon ska upp tidigt imorgon så det blir tidig hemgång..

Men nu ska jag ta det lugnt fram till dess.
Ha en underbar dag, det känns som våår ute :)


Kommentarer
Anonym

du börjar bli gammal, tanter gillar att promenera=)

2010-03-08 @ 21:34:53
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0