rätt eller fel?

Det är jobbigt när man blir sådär sjukt besviken på en person. En besvikelse som egentligen är väldigt obefogad eftersom man inte kan bestämma över andra människor och deras val. Iband önskar jag att man kunde göra det, bestämma vad folk ska tycka om olika saker, speciellt nä det gäller vänner. Men vill en person göra det valet så är det inte min grej att bestämma om det är rätt eller fel, jag vet vad jag tycker och det har jag väldigt mycket anledningar till. Men att personer sen ljuger om det som om att jag är dum i huvudet gör det inte bättre.

Suck! En stoor besvikelse..

Men jag tänker på det lite.. Och kommer fram till nåt som jag inte trodde. Jag är nog mest avundsjuk för att jag aldrig har fått vara med om det, inte på rätt sätt iaf.
Jag vet inte, jag vet bara att jag faktiskt egentligen inte har rätt att vara besviken över just handlingen, bara att personen inte kan vara rak och ärlig.



Analysera inte för mycket,  ni kommer ingen vart ändå..


Kommentarer
Anonym

HAHAHA surt du

2010-03-22 @ 11:18:40
Anonym

vad har hänt?

2010-03-22 @ 13:29:05
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1
jessica

jag vet inte vad han sa om telen för de va jenny som sa till han när jag va kvar i luren. Uppfattade inte riktigt vad han sa. Du får fortsätta att jaga honom helt enkelt .

2010-03-22 @ 23:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0