Söndag kväll

Va fort den här dagen har gått, klockan känns som att den är 17 nånting men hon är 20.15. Helt sjukt, var tog dagen vägen?! Och vad har  jag gjort som har tagit sån tid?
Jo jag städade fram till 16 typ, sen åt jag..
Efter det pluggade jag väl ett antal timmar antar jag. Dock fler timmar än vad jag trodde för efter det har jag inte gjort så mycket.

Nu står det soppa på spisen som ska bli mitt söndagsmys :) Så väldans underskattat är det och så enkelt.

Imorgon fyller mina så älsklingar år, ne inte mina kissar. Mina systersöner, ja hon lyckades att ploppa ut dom på samma dag. Haha!
Så imorgon ska jag upp till A6 och handla presenter till dom, Markus vet jag redan vad han ska få, det är Elliot som är det svåra. Men jag kommer nog på nåt.
Innan eller efter A6 beroende på när jag vaknar och kommer iväg så ska jag ringa min lärare angående APU-besök och så behöver jag hennes mailadress så jag kan skicka iväg de hävla inlämningarna och soc-arbetet. Hoppas att det blir bra nu!!!!!!

Men nu ska jag kolla soppan, ha en underbar kväll alla <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0