Walking in memphis - Calle Kristiansson

Det blir en lugn fredag i hopp om att lördagen blir vildare :) Ska ta ett par glas vi här men det blir inte värre än så.
Är ganska så irriterad om jag ska vara ärlig. Jag förstår mig inte på vissa människor hur dom är funtade. Suck! Men men, onödigt att lägga energi på det.

Men nu åter till tvn. Haha, det är det ända jag gör. Tittar på tv :) Nää, det är det faktiskt inte, jag gör massa annat också. Men jag är trött idag pga elementbytare, stressmage och skolan med mera.
Förresten jag vet inte om jag skrev det i förra inlägget, men jag fick ju reda på min praktikplats idag :D Vecka 13 till och med 17 så skan jag jobba/praktisera på AVD E på Ryhov, vilket då är missbrukar avdelningen. Tjohoo!


Kommentarer
jessica

där har ja vatt en gång när jag va svårt deprimerad & när det inte fanns plats på psyk.=( .. Blev lite felplacerad om man säger så=) Men dom har goo mat iallafall.hahahaha

2010-03-05 @ 21:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0