10 Maj 2010

Skola idag, personlighetsstörningar. Se vad man lider av idag, eftersom man känner alltid igen nånting i sig själv när det gäller alla olikapsykiska sjukdomar. Så hittills har jag både haft ADHD, Bordeline och Toretts :P

Lördagen blev sjukt lyckad, massa roligt folk! Lite bråk och sånt bidde det, men det är nog ur värden nu tror jag :)

Annars så har det väl inte hänt så mycket, har inte gjort klart inlämningen som ska in i dag. Men fan, jag har inte orkat/pallat/fattat. Så jag får väl göra klart den på lunchen idag. Och på tal om det så ska jag maila över den så jag kan göra det.

Men nu ska jag göra min macka som jag ska ha med mig :)


Från Tabersmilen- det är värkligen den snyggaste bilden ever! Pööni och Ulva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0