13 Maj 2010

Trött!! Vaknade strax efter 07 idag av att Markus kommer och kittlar mig, sisådär kul. Då var det bara att vakna och se glad ut.
Annars så har det varit lika mysigt som vanligt att vara ute i skogen. Så tyst och härligt att gå ute på kvällarna, det ända man hör är fåglarna som kvittrar.
Meen som jag har sagt förut, skulle aldrig riktigt klara av att bo så här permanent, icke.

Idag vet jag inte riktigt när jag kommer hem. Anitingen så kommer mor och hämtar mig i eftermiddag annars så får Pärre skjuttsa hem mig och då blir det sen eftermiddag. Skulle ju förstås vara skönt om mamma kunde komma, är ju ganska sleten om man säger så.

Men ha en treevlig dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0