14 Maj 2010

Imorgon är en speciell dag för Familjen Svensson Laurin. Imorgon har får dom egen tillgång till huset/gården.
Jag vet inte riktigt om jag har berättat det eller om jag får berätta det. Men det tror jag nog. Min syster och hennes familj har köpt en gård ännu längre ut i skogen. Med en stor ladugård som det får plaats (om man nu vill ha det) 40 kossor i. Men det tror jag inte att dom ska ha, det blir nog bara massa höns och lite får tror jag. Kött kött kött :) Det gillar vi. Sen har systra lovat att jag ska få en kanin :) Som vi ska slakta och äta när den har blivit tillräckligt gammal. Härligt va?

Men nog om detta, vad ska lilla jag hitta på idag då?
Jag har inte en aning. Måste ta tag lite i min lägenhet iaf, diska och så. Sen ska jag nog upp till a6 en sväng, måste köpa krokar till nätet på balkongen plus att det nog blir en sväng in på bolaget.
Sen så har jag ju ett paket att hämta ut med klääder :D Det gillar vi!

Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffi.





Kommentarer
jessica

va elakt. Hoppas du skojar om den stackars kaninen...

2010-05-14 @ 11:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0