16 Maj 2010

Kuuul kväll igår, riktigt lyckat!!
Tack igen Karin för att du ville göra din syster sällskap. Annars hade jag bara suttit och tjurat ner mig hemma.
Men som sagt, vi satt hemma hos syster igår och förfestade. Tänkte piren på utgång, men det var typ tomt så vi skippade det. Det blev, hör och häpna, Olearys istället. Visst blir ni förvånade :P
Där träffade jag massa folk jag kände och då gick Karin hem eftersom hon skulle upp tidigt idag. Meen jag lallare runt där bland allt folk, gick från den ena till den andre och hade sjukt roligt :D

Sen ringde Tompa och kunde vara fylletaxi, så då åkte jag hem och hade efterfest. Så det blev riktigt sen läggning igår och väldigt sen uppgång idag.

Men kostigast av allt, jag mår inte såå kasst idag.


Snaaaap!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0