2 Maj 2010

och solen skiner underbart in genom vardagsrumsfönsret. Synd att man har balkongen på fel sida huset. Fast jag har ju kvällsolen istället, det är ju ungefär lika bra.

Idag ska jag hitta på nåt som innefattar sol och utomhus, frågan är vad? Försöker få tag på Pööni, men hon ringde mig inatt så jag antar att hon inte har vaknat än. Hoppas på att hon kanske vill hitta på nåt roligt idag.
Jag vill ner på stan och hitta ett par nya solbrillor, eftersom jag var så smart och köpte ett par rosa. De passar inte så där jätte bra med mitt hår just nu.

Imorgon börjar skolan igen, ända dagen nästa vecka. Ska bli skönt att komma tillbaka, även om jag redan saknar praktiken.

Men nu ska jag nog börja göra mig iordning lite för dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0