21 Maj 2010

Fredag igen då, grattis till helg ni som inte är ledig iprincip hela veckorna som jag. Men för tusan bli inte avundsjuka, det är inte lika kul som det låter eftersom alla andra inte är det. Så man har inte så mycket alls att göra.

Men idag har jag lite att pula med iaf..
Snart så ska jag ner till stan för att möta upp syster och ge henne ett papper som hon ska ha med till min blivande chef. Sen ska jag till bolaget och handla lite inför kvällen, på tal om det så måste jag ringa Lama. Och efter det så ska jag svänga upp till skolan för att få pengar för en bok.

Efter detta spring så ska jag hem och tvätta, ganska nödvändigt det med.

Ikväll blir det lite partaj med Lama och lite strö folk, ska dock ta det väldigt lugnt eftersom jag har trevliga planer för morgondagen :)

Men nu ska jag väl göra mig iordnng det sista.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0