31 Maj 2010

Sicken dag, sicken dag!
Vaknade för tidigt som vanligt men det blev ett par avsnitt av Legend of the seeker i sängen innan jag pallrade mig upp.
Efter lite kaffe så började röjet. På med musik så de dundrar i hela lägenheten och sen städa städa städa. Det blev till och med mer städning än vad jag hade tänkt.
Sen när städningen var över så åt jag lite, det blev pyttipanna med stekt ägg (sjukt underskattat) och medan jag lagade maten så diskade jag det sista också.
Efter maten satte jag igång med de två inlämningarna i Vårdpedagogiken som nu då är klara och iväg skickade till Claeees.

Känner mig så sjuuuukt duktig :D
Frågan är vad jag ska belöna mig själv med.
Är sugen på att hitta på nåt kul ieftermiddag/kväll. Någon som har en ide?!


Markus och Elliot



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0