Felköp :/

Fick ju hem paketet från Nelly.com idag. Hade beställt två par leggins (som var så asgrymt snygga, är riktigt nöjd!) och en väska som såg ut att vara perfekt på bilden. Meen icke, den var alldeles för stor. Så jag blev sur och åkte till a6 och köpte en ny väska.
Sen efter a6 så var klockan tid för mamma och sluta så jag åkte och mötte upp henne på hennes jobb, hon tyckte att min väska från Nelly var snygg och köpte den. Härligt tänkte jag! Så blev jag av med den.

Sen skjuttsade hon hem mig och jag fixade kattsäkringsnätet på balkongen och det blev super bra.

Men nu sitter jag här, väntar på att Nelly ska ringa. Ska träffa henne idag och prata igenom lite vad som har hänt och så. Ska bli skönt att rensa luften lite.

Annars så är jag sjukt uttråkad, funderar på vart kvällen bär. Imorgon blir det förhoppnngsvis utgång så jag ska inte vara bakis imon iaf, haha.

Ha en supertrevlig fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0